2e keer Sydney - Reisverslag uit Bondi, Australië van Beau Groot - WaarBenJij.nu 2e keer Sydney - Reisverslag uit Bondi, Australië van Beau Groot - WaarBenJij.nu

2e keer Sydney

Door: Beau de Groot

Blijf op de hoogte en volg Beau

28 November 2016 | Australië, Bondi

Good day mates! (haha hou op met die cliché Australische termen in je verslagen Beau)

Na langer dan een maand niks van me te laten horen, werd het wel weer is tijd om jullie te laten weten wat ik hier allemaal aan het beleven ben.
Ik ben ongeveer een maand geleden terug gekomen in Sydney, na dat ik een week heb gelogeerd bij een jeugdvriendin van mn moeder in Brisbane. (Eigen slaapkamer, double bed, eigen badkamer, zwembad in de tuin, wat wil je nog meer..) Aangekomen in Sydney heb ik heel veel leuke lieve mensen ontmoet, maar dat was natuurlijk niet de enige reden waarvoor ik kwam, het werd eens tijd om te werken! Na een beetje getrut dat ik eigenlijk geen horeca wilde doen, heb ik na anderhalve week toch maar besloten mn RSA te halen (certificaat dat je moet hebben om alcohol te schenken in Australië, want ja ze zijn hier echt zo streng met drank als de verhalen zeggen hahaha). Gelukkig heb ik een onwijs toffe plek gevonden om te werken als waitress en bartender, genaamd Bond Icebergs. Ik kan helaas geen foto's toevoegen aangezien mn laptop het even heeft begeven, op Facebook staan ze wel :) Het mooiste van alles is nog wel dat het gemiddelde uurloon hier rond de 23 dollar per uur ligt, dat word cashen hoihoi!

Verder vind ik het onwijs leuk om zo veel verschillende mensen te ontmoeten. Sydney blijft me toch verbazen, bijna half Bondi beach bestaat uit Engelsen, Duitsers en Zweden, mensen staan in een rij op de bus te wachten, treinen zijn al-tijd op tijd (Het is mogelijk NS, het is mogelijk..) vrijwel heel Sydney is een smoke-free zone en zo zijn er nog genoeg andere dingen..
Op het moment leef ik in een hostel direct aan Bondi Beach, wat kan ik er van genieten om de hele middag naar surfers te kijken, want de golven hier zijn soms echt bizar hoog. (So no chance for Beau to get in the water hahaha) Verder loop ik elke dag langs het strand in 5 minuten naar mn werk (zoek het alsjeblieft op, Bondi Icebergs, looks stunning!!)

Zaterdag 3 December ga ik naar de Nederlandse school in Sydney om te helpen met de viering van Sinterklaas (Lekker pepernoten eten yeees) en Woensdag 14 December ga ik met 2 andere Dutchies naar het concert van Coldplay!! (Kortom, exciting!!!)
Over een week of 4 komen mams en Jamie me voor 3 weken opzoeken, exciting!! Dus dat betekent nog even geld sparen, (Wat erg lastig is moet ik bekennen) dan oud en nieuw vieren in Brisbane en dan een stukje East Coast reizen met Jamie en mams, kortom, mooi vooruitzicht!

Ik moet bekennen dat ik jullie, lieve vrienden en familie, wel heel erg mis soms! Maar ik zal aan jullie denken de laatste 3/4 maanden terwijl ik van het zonnetje geniet.. (haha moest even, doeeei)

Hugs and kisses,
Beau





  • 28 November 2016 - 17:16

    Jose:

    Wauw meis je beleefd wel heel veel. Heel leuk om te lezen allemaal. Succes met sparen en veel plezier alvast bij coldplay. Denk aan je. Lots of kisses and hugs for you. Xxx

  • 28 November 2016 - 17:16

    Jose:

    Wauw meis je beleefd wel heel veel. Heel leuk om te lezen allemaal. Succes met sparen en veel plezier alvast bij coldplay. Denk aan je. Lots of kisses and hugs for you. Xxx

  • 29 November 2016 - 21:57

    Jamie :

    Aaaaaah Beautje! Tot gauw!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Beau

Start backpacking in Australia since 5 September, travelling the East coast.

Actief sinds 12 Sept. 2016
Verslag gelezen: 1130
Totaal aantal bezoekers 3890

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 30 November -0001

Backpacking Australia 2016/2017

Landen bezocht: